Work, Work, Work

Skolan flyter på som vanligt, förutom att det är extra mycket nu innan jul. Därför kände jag att jag tar lite paus från träningen eftersom skolan går före. När jag väl har fått bort alla inlämningsuppgifter kan jag sätta igång igen.
Igår efter skolan var jag på stan med BK och Emy, jag köpte en röd stickad tröja, två halsdukar, ett par grå strumpbyxor, en ring och en "donut" till håret. Inte illa shoppat måste jag säga! Idag efter skolan blev det faktiskt också stan, denna gång med Emy och Maja. Vi satte oss på Stadsbiblioteket för att "plugga" men det blev mer prat om vi säger så, haha..
Nu ikväll ska jag förbereda mig lite inför en arbetsintervju jag har imorgon (spännande..!), plugga till ett spanskaprov och kika på Top Model, hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0