Polenresa med skolan en vecka!

Kan ni förstå att jag åker bort från Sverige imorgon, oj så skönt det ska bli. Flyger till Polen en vecka med rasismkursen på skolan för att besöka bland annat förintelselägren och annat! Även en del shopping såklart, god mat och bra sällskap!:D Vi bor på ett hotell väldigt centralt i staden Krakow och det ska tydligen vara en väldigt vacker stad med fina gamla byggnader osv. Kommer bli många bilder tagna!

Bussresan startar från Dragonskolan natten mellan onsdag och torsdag klockan 03:45 på natten, roligt va? Sedan blir det bussresa ner till Stockholm, och sen flyger vi till Polen. Kommer hem nästa vecka på onsdag natt, men då är skolan nog shysst att låta oss vara ledig den dagen och sova ut iaf.

Nu har jag hittat en bra resväska, bra väska att ha som handbagage, skrivit en lista vad som ska med och kollat ut vad jag ska ha med i bussen att äta! Men packar först imorn efter skolan.. Blir att träffa Emil imornkväll också såklart så jag slipper sakna honom så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0