Dag 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



10 fakta om mig:

- Jag hatar lakrits.
- Jag är 169 cm lång.
- Jag är allergisk mot katter, hundar, pollen och vissa frukter.
- Jag har i princip alltid haft ovanan att bita på naglarna.
- Jag har 5 kusiner, en bor i Centralamerika.
- Det bästa jag vet är att resa.
- Jag sover bara cirka 4 timmar per natt på vardagar.
- Jag har bott på Teg, Röbäck, Böleäng och Haga.
- Jag har riktigt gillat (eller varit kär) i 4 personer. En av dom är förstås Emil:)
- Jag har tappat bort minst två husnycklar, minst två cykelnycklar, flera skåpnycklar, skolkort till skåpet, ipod touch, en ihopfällbar mobil osvosv. Jag är bra på att bli av med saker.


Kommentarer
Postat av: s.

Vem är killarna du varit kär i? :)

2011-01-22 @ 21:53:53
Postat av: linn

svar: Vill nog inte riktigt skriva ut, men två av dom är ju iaf Affe och Emil, som jag har varit tillsammans med:)

2011-01-23 @ 15:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0