Jag är inte bitter!

Haha, lite smått ovärd dag ändå, men det funkar! För det första har jag haft ont i magen hela dagen, men bestämde mig för att vara duktig så åkte på den enda lektionen jag hade ändå. När jag skulle köpa min nagelolja på vägen till skolan så står det förstås en lapp på affären "Strax tillbaka" så det fick jag strunta i. Sen gjorde vi förstås inget viktigt alls på lektionen jag kom på, väldigt onödigt.

Nu på hemvägen när jag skulle försöka mig på att köpa nageloljan igen, så är det förstås en stor plogmaskin hela den vägen framför affären, så det hade inte gått att gå in där på ett tag. Haha, det var helt enkelt ödet att jag inte skulle ha någon idag. Men jag är inte bitter för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0