jag lever

Hellllu, nu är jag hemma igen! Igår gjorde jag och Emil som sagt middag hos honom och såg på tv osv medans hans föräldrar var i Luleå. Drygt dock att man somnade vid 5 på morgonen då pappa skulle hämta mig redan elva. Var ganska slut då kan jag lova..

Sedan jag kom hem har jag städat hela huset tillsammans med mormor och mamma. Skurat golv, dammsugit, rensat, dammtorkat alla möbler - allt helt enkelt. Nu efteråt känns det dock super och det enda jag har kvar är att rensa min garderob. Nu när jag fick lite pengar för städhjälpen ska jag btw ta och beställa jackan,weehooo!

Blir en luuugn kväll definitivt.. jag kommer ändå däcka ganska direkt känner jag.

New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0