Kurser inför 3an

Hej på er!

Tröttsam men rolig dag idag måste jag säga! Sista lektionen hade vi så att man fick gå runt och kolla hos olika lärare vilka kurser man vill läsa i 3an. Om det är möjligt med scheman osv så är det här de kurser jag ska läsa i 3an allt som allt troligen:

- Svenska B, (svenska C läser vi just nu i 2an på ett halvår)
- Religion A
- Religion B
- Matematik D
- Engelska C
- Spanska steg 5
- Kultur- och idéhistoria
- Filosofi A

Haha, tror inte att jag har glömt något ämne iaf. Dom jag läser hela året står med tjock text, resten är 50 poängskurser. Hoppas verkligen att jag får ett bra schema nästa år.. Har ju valt att inte fortsätta med naturämnena, känns som ett riktigt bra val. Är väl inte riktigt min grej egentligen, men jag tror ändå att det är bra att jag har läst biologi A, kemi A och fysik A.

Okej, nu snubblade jag in lite för mycket på detta ämnet,haha. Efter skolan for jag till Nailzone där mina naglar filades till och lackades, riktigt snällt att hon gjorde det åt mig! Sedan drog jag och shoppade en sak, (dock inte till mig själv, snarare present:).

Nu håller jag på att somna, så tänkte hinna plugga lite innan jag lägger mig! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0