Last Night

Hade en bra kväll igår med mina brudar! Det började med att jag och min familj åkte till Operahuset för att käka buffé, och herregud vilken god buffé! Vart så mätt så att jag rullade till bussen senare.. Blev bussen mot Umedalen där Maja och Emy redan var. Sedan joinade bk oss lite senare såklart och vi hade det supertrevligt. Någon gång efter 10 blev det att ta bussen tillbaka mot stan, och på bussen mötte vi upp Lurkan, Joel, Jonte och Matte. Vi skulle allihopa till lokalen på Marieberg alltsåå. Var helt okej på Marieberg också, innan det blev hemfärd och sova.

Idag har jag bara degat och halvsovit, men snart efter middagen så ska mami köra mig till älsklingen. Ska nog köpa med mig ngt på affären också, är sugen på något gott.. (A)

Nedanför är bilder från igårkväll från Emys mobil, Maja skulle skicka bilder till mig sen som vi tog hemma hos henne:).



Haha vettefan, den här sista bilden var ju lite störd, i väntan på bussen mot Marieberg! Gillar att Lurk slickar mig på kinden också,hahaha dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0