Ny Period.

Jag antar att jag inte var ensam om att sitta bänkad framför Solsidan igårkväll? Riktigt nice att det har börjat igen, nu är söndagskvällarna uppbokade framöver kan jag lova framför tv;n.

Ska erkänna att det inte gick superbra att plugga till fysikprovet igår, men känner att just det här provet får gå som det går. Friktion var och är inte heller min bästa vän om jag uttrycker mig så. Men när jag har skrivit det här provet så har jag förhoppningsvis inget mer plugg denna vecka, tilll skillnad från de flesta andra som har engelskaprov;).

Just ja! Idag börjar det nya schemat, och det blir bara värre och värre för mig. Nu försvinner min enda sovmorgon, ni ser ju själva vilket toppenschema...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh någon som har lika underbart schema som mig!! Håller tummarna för att treans schema blir lite luftigare.. :P

2011-01-17 @ 17:05:15
URL: http://www.mnfoto.devote.se
Postat av: linn

svar: haha håller tummarna jag med!

2011-01-17 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0