home,

Hej på er!

Har haft en underbart mysig helg i Emil stuga med hans familj. Och vädret svek ju inte direkt igår om man säger så.. fick en hel del färg faktiskt! Vi har fiskat, ätit grillat, solat, badat och spelat kort osv ;). Idag åkte vi hem efter middagen och då hämtade Emy upp mig här på en gång. Vi drog hem till BK och har myst där hela kvällen faktiskt med prat osv. BK hade varit gullig och köpt med chips också, (haha jag och Emy är galen i chips).

Sedan jag kom hem därifrån har jag packat upp min väska, och suttit vid datorn som jag har varit utan i helgen. Ska dock kolla igenom spanskan också lite snabbt innan jag lägger mig eftersom jag har nationella muntligt imorgon. Slutar tidigt imorgon, då ska jag hem och klippa gräset, och fota lite kläder jag har fått av min kusin! Bilderna kommer sjävklart upp på bloggen imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0