Mys!

Hey guys!

I onsdags när vi fick vårt "minilov" åkte jag och familjen direkt till stugan och tog en lugn & skön kväll. Sedan i torsdags fyllde min kusin år så vi var där och firade henne. Efter kalaset cyklade jag vidare till Emil och sov där. Idag har jag och Emil varit och kollat på resor på en resebyrå och käkat på Subway i stan. Sen har jag också hunnit med att skriva klart en svenska uppgift och solat någon timme. Blev faktiskt lite solbränd.. ;) Nu ska Maja snart hämta upp mig, då ska vi hem till henne och laga middag bara vi två :D En romantisk middag för två;). Sen får vi se vad vi hittar på ikväll! Sover där iaf, sen imorn drar vi till mig och käkar middag här, haha! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0