Sthlm, Göteborg

I tisdags och igår jobbade jag i morfars stuga med att måla. Sov där och hade inte med datorn så kunde inte uppdatera något! Gick väldigt bra iaf och vädret var underbart, och nu har jag mer pengar att shoppa för!;) Ikväll efter middagen åker jag tåg till Göteborg för att brorsan och pappa plus kusin och hennes pappa ska gå på konsert. Jag, mamma, My och Anna får väl hitta på något annat roligt så länge! Vi ska också hinna med att gå på Liseberg innan min familj åker vidare upp till Sthlm. Där bor vi hos några vi känner och där blir det mycket shopping och gå på Skansen. Hur trevligt som helst! Är hemma om en vecka igen (nästa torsdag), då blir det uppdatering.. Har väldigt mycket att göra idag (ej packat) så det här blir mitt sista inlägg! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0