Bio

Tidsinställt inlägg.

Jag sitter just nu inne på biografen och ser en film som heter "Saras nyckel", med mamma, pappa osv:).

Igårkväll myste bara jag och Sofie med chips & dipp framför en film. Sedan sov vi ändå ganska tidigt eftersom vi skulle gå upp halv 9 imorse. Det blev en dusch, en frukost och sminkning innan vi började gå mot havet. Det var verkligen sjukt kallt att bli fotad när man låg på snön, menmen vad gör man haha. Ni ser resultatet av bilderna i mitt inlägg innan det här.

Sedan körde Sofie hem mig hit och jag satt och trixade med alla bilderna en stund. Nu efter bion ska vi hämta upp Emil som ska följa med hem till mig och sova. PUSS


Haha, äre detta man kallar "behind the scene bilder"? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0