Jävla start på lovet;)

Jag blev nyss dränkt. När jag skulle cykla ner från bron mot Teg kommer det en biljävel åt andra hållet och kör jättesnabbt igenom en stor vattenpöl och jag blir dränkt. Jag hade på mig en pälsjacka,strumpbyxor och klackar. Och nu snackar vi inte om några droppar utan HELT genomblöt på hela kroppen och huvudet. Min pälsjacka ser ut som en blöt katt/hund och stinker av lera, vilket mitt hår också gör. Vilken underbar start på lovet hörni!

Men nu ska jag inte vara bitter, nu sitter jag i badet med ansiktsmask för att jag tycker synd om mig själv;). Om cirka två timmar kommer Sofie och då blir det att köpa pizza till middag följt av mys ikväll hos mig. Kommer nog bli hur skönt som helst. Ha ett bra lov!


Så här såg min jacka ut! Fast blötare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0