Nytt till sommaren!




Här ovanför ser ni vad jag köpte idag! (Blommorna syns igenom mkt mer genom tröjan i verkligheten) Jag har förälskat mig i färgen orange. Jag vet att jag det såg jävligt konstigt ut med tröjan på mig nu, men det är för att jag är så blek. Det blir snyggt i sommar då jag har fått färg. Kommer försöka hitta mycket kläder i den färgen nu till sommaren, gärna nagellack också. Tänkte egentligen köpa en bikini idag på H&M i samma färg, men den fanns inte just nu i min storlek! Men den ska köpas:). Ni ser den på bild här nedanför.



Haha, föressten, satan vad mitt hår har växt såg jag på bilden;o. Ska klippa mig och färga utväxten nu på sportlovet! Såg väldigt nött ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0