SecondHand

Hejs!

Nu sitter jag nyduschad och klar och snart så ska jag och mamma köra till Myrorna och Röda Korset. Ska bli sjukt kul att handla på secondhand, man kan hitta mycket fynd. Nyss gav dock pappa mig lite dåligt samvete då han visade hur mycket pengar jag har gjort av med på ett år.. alldeles för mycket. Tänk vad mycket pengar man hade haft nu om man hade sparat allt;). Men som sagt, nu blir det mer shopping och förhoppningsvis betalar inte jag denna gång!:D

Ska föressten till Emil efteråt, det ryktas om att det blir tacos där ikväll, mumma. Kommer hem imorgon, och då blir det plugg:/ Ska faktiskt ta med kameran idag för en gångs skulle också, så imorn får ni faktiskt bilder!


Nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0