Skiddag

Nu är det bestämt vad som ska klickas hem denna vecka! Jeansshorts, ett par skor, bikini och en vit kavaj! Var så länge sedan jag beställde något nu (duktigt linn!) så nu känns det extra bra,haha! Visar självklart allt när det kommer, och får se då om jag skickar tillbaka något också.

Idag hade vi biologiprov på fågelsång och vinterdjurens bajs osv, vilket väl gick helt okej. Sedan efter skolan cyklade jag till stan för att köpa lite fika inför imorgon! Imorn ska vi nämligen ut med skidorna 108 pers från Draggen för att kolla på djurens spår, kul va? Heldag blir det, med grillad korv till lunch. Blir nog ändå rätt mysigt tror jag, hoppas att det inte är så kallt dock.

Jag hann även med att söka lite fler sommarjobb då jag ändå var på stan. Nu är det bara att vänta på svar! Ikväll måste jag göra bort lite spanska, och sen blir det nog att sova tidigt så jag är utvilad tills imorn. Puss!



Förra NS-exkursionen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0