Torsdag

Det gick väldigt bra att söka sommarjobb idag och nu kan man bara hoppas på ett bra svar. Tyvärr blev Sofie sjuk så det blev varken träning idag eller att ses ikväll:/. Så jag ska bara se en film med familjen ikväll och ta ett långt bad. Sedan imorgon åker jag till Emil och bor där över helgen:). Kanske inte blir lika bra uppdatering då men. Jag somnade föressten när jag kom hem vid lunch så jag har helt enkelt sovit ett par timmar mitt på dagen,!

Föressten så har jag bränt sönder mig mellan halsen och brösten, och i ansiktet. Haha, det gör verkligen ont, jag skulle inte ha solat så länge första gången... men man lär sig ju aldrig som sagt.



Typ så här hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0