lördags

Måste säga att igår verkligen var roligaste kvällen på länge!:) Träffade nytt folk, som var hur trevliga och roliga som helst, tummen upp för det. Den grillade maten blev suverän, och Janina bodde hur mysigt som helst, direkt nere vid sjön. Janina och Yolanda hade också förberett både frågesport och lekar! Senare på kvällen drog jag, Maja och Issa oss in till stan igen. Hände inte supermycket där måste jag säga, så jag mötte upp Emil och drog hem och sov. Idag mår man väl som man förtjänar, men det vare värt. Pussar

(Får se om Issa lägger in några bilder senare från igår som jag kan sno)


Kommentarer
Postat av: janina

hahaha fan vad kul att du hade roligt linn :D :D

det kommer bli fler sånna här kvällar!!!

2011-05-22 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0