Mitt Hjärta Blöder

Hejsan. Idag hade vi nationella i engelska och det gick faktiskt ganska bra för mig. Vi slutade direkt efter innan lunch så det kändes riktigt skönt. Dock satt jag ändå kvar på extramatten till klockan 2 haha, eftersom vi har något sorts "test-nationella" imorgon. Just nu ikväll tänker jag då verkligen inte plugga nå mer och ska istället pallra mig ut på cykeln och iväg till Rödäng. Där blir det mys och att titta på då Eric Saade uppträder i Eurovision Song Contest..;)

Shit vad det har blåst idag föressten! Fått miljoner sandkorn i ögat och pollenallergin är värre än någonsin. Har också kommit på att det bara är cirka en månad kvar till sommarlov. Det som är hemskt är att det känns inte alls bra,haha. Har alltså 4 st nationella prov kvar, plus ett vanligt prov och massa inlämningsuppgifter! Förstår inte själv hur jag ska hinna med allt, har redan börjat dräpa mig känner jag. Ska bli så skönt att slippa naturämnena i 3an.. menmen nog om det. Ha en trevlig kväll då ses vi imorgon då jag är gladare! (helg)


Kommentarer
Postat av: Maja

Du är duktig gumman, verkligen hur duktig som helst! Hoppas du får världens underbaraste kväll på Rödäng, Puss hjärtat! Vi måste se till att göra ngt snart!

Älskar dig min fina vän!

2011-05-12 @ 17:47:28
URL: http://wangehall.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Just nu pågår månadens blogg på min blogg :D Gå in och kommentera så har du chans att vinna ;)

2011-05-12 @ 21:51:36
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0