Singing in the rain...

Okej, det SPÖREGNAR rejält ute nu på morgonen, utan att överdriva. Vet seriöst inte ens om jag vågar ta mig utanför dörren, kommer rinna bort.

I lördags jobbade jag hela dagen med att måla på stugan och sen på kvällen kikade vi på Eurovision, Sverige kom ju riktigt bra till för en gångs skull, haha. Sedan i söndags körde mamma hem oss efter lunch och jag satte mig då för att plugga, duktig som jag är. På kvällen blev det förstås att se på VM-finalen i hockey, och tyvärr vann ju Finland som sagt.. tråkigttråkigt.

Och nu, ännu en skolvecka på gång. Jag är mer otaggad än någonsin och väntar på skolavslutningen. GE MIG SOMMARLOV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0