Tungpiercing

Hejs! Igår efter skolan drog jag och Emy till the city. Där hittade jag ett linne och en bh, (en sådan som är typ ett tygband runt kroppen;)) och käkade middag. Emy var riktigt snäll och bjöd mig faktiskt på middag.

Igår tog Maja körkortet, så hon hämtade sedan upp mig, emy och bk med bilen,haha! Känns verkligen konstigt då ens vänner kör runt i en bil. Men skönt att ingen klagar på att musiken är för hög för en gångs skull, osv haha. Vi åkte iaf till Mariehem där Emy tog hål i tungan. När vi väl var där blev BK sugen på att pierca läppen (förvånande bk) och så blev det också, haha. Riktigt trevligt var det iaf, och efter det åkte jag hem och såg på tv/pluggade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0