LUCIA

Då var det dags att skriva igen kanske! Måndagen blev en riktigt sådan där duktig dag. Jag var i skolan till 20 i 4, jag åkte hem och övningskörde och direkt efter det hoppade jag upp på cykeln för att åka och träna bodypump en timme. När jag kom hem pluggade jag dessutom en timme. Somnade med gott samvete igår kort och gott.

Idag har också varit en riktigt bra och rolig dag! Slutade egentligen redan just efter 12, men stannade kvar eftersom vi hade luciatränin 13:40! Var väldigt roligt att sjunga alla dessa klassiska jullåtar och Draggen kommer gråta då dem ser oss. Efter luciasjungandet blev jag dock kvar med Greta och Joakim till kvart över 6 haha... Pluggade en liten del iaf! Fast mest snack kanske. Efter det cyklade jag och Greta och mötte hennes mamma och syster på Midgård där vi skulle se deras Wonderlandshow. Den var riktigt, riktigt bra for your information! Sjukt imponerad av alla verkligen.

Kvällen slutade dock inte lika roligt för min bror hade fått utslag över hela kroppen så vi var tvungna att fara in och kolla upp allt osv. Det lät dock som att det inte var jättefarligt och det skulle gå över på några dagar trodde dem. Nu är jag äntligen hemma och håller på att somna, tjohej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0