It's a beautiful day!

Idag var jag och Agnes på vår gamla högstadieskola, nämligen Tegs Central! Vi intervjuade några 9or som material till vårt projektarbete.. spännande,haha;) Sedan blev det att skynda sig tillbaka till skolan för en engelskaredovisning (som faktiskt gick bara bra) och lite matte D på köpet.
Efter skolan hann jag med att kolla på Malin och Gretas skoltidning som kommer ut nästa vecka, OJOJOJ så bra den kommer bli säger jag bara!! Efter det drog jag, BK och Emy hem till BK och kollade lite klipp, pratade och så vidare. Blev kvar där fram till middagen, och möttes då jag kom hem av den ljuvliga doften utav en pizza... (Matälskare?) Kvällen blev bara bättre därefter med ett bubbelbad, ansiktsmask och hårinpackning, hela köret helt enkelt.
PS. JAG TÄNKER EJ NÄMNA NÅGOT OM ATT JAG HAR PLUGGAT IKVÄLL, DET SKULLE BARA FÖRSTÖRA ALLT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0