Sober

Hej på er! Veckan har innehållit ett svårt religionsprov, mysprat med vänner, jag har träffat emil, tränat, övningskört och sett på bio med klassen! Ganska grymt skulle jag säga. Filmen vi såg var dock väldigt deprimerande, haha.. Den heter "Never let you go" och man väntade verkligen på det bra som skulle hända, men det kom aldrig!
Vad annars då, snart är det höstlov och halloween. Förhoppningvis är jag i Sthlm med Emil på halloweenhelgen dock. BTW! Jag har kommit på världens häftigaste present att önska mig när jag fyller 18.. och jag har berättat om den för mamma och pappa också så nu väntar jag med spänning på den 22 december! Ni får vänta och se vad det blir ;)
Next up! Sova.
Ledtråd till presenten bilden nedanför... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0