Back In Town

Vet att jag inte har bloggat på ett par dagar... Har så sjukt mycket just nu i skolan att jag i princip bara vill skratta och gråta, haha. Men det fixar sig alltid, eller hur? Helgerna är mina belöningar at the moment och den senaste helgen var väldigt trevlig! I fredags kom Katrina, Linn, Mathilda, Lisa, Moa, Antonia och Alex förbi på en förfest här, (alltid lika roligt förstås!) och efter det drog vi på 5ive eftersom vi behövde köpa studentskivabiljetter. Vet inte varför, men det var ett tag sedan som jag hade så roligt när jag var ute! Så tack alla som gjorde min kväll:). Annars har jag varit med Jonte, pluggat och jobbat. Är sjukt taggad på ett litet minilov här nu till helgen. Redan planerat in en träff med Maja och Janina på fredag (utgång, haha) för det var sjukt länge sen! Annars måste jag nog sitta en del med PA-rapporten en del på helgen... Och valborg är än så länge oklart! Såg att Corona hade något event på Valborg, men vi får se, är mest nöjd med grillad middag och trevligt sällskap:).
Vet föressten inte om jag har nämnt det, men fredag nästa vecka (4e maj) åker vi ner till Stockholm, och på söndagen åker vi med spanskagruppen till Spanien! Vi kommer vara där en vecka och bo själva i spanska familjer, spännande.. men lärorikt säkert! Är sjukt taggad på att få lite sol också, kan behövas för balen!;)
Nej, nu måste jag sova, har nationella i svenska B imorgon! Wish me luck.
the girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0