gemigsommar

Hemma!
Har som sagt varit i stugan sedan i torsdags och vi har bara tagit det lugnt. Kusinerna kom förbi en sväng på långfredagen, jag har solat i det fina vädret, pluggat lite, vilat upp mig. Nu på slutet var jag emellertid lite less så det kändes skönt att komma hem! Jag sitter just nu faktiskt och skriver på ett mejl till en au pair som heter Sonja, som just nu jobbar hos den familj som jag ska flytta till i juni. Har massa bilder på barnen, familjen och deras hus men jag vågar inte lägga ut några ifall det inte skulle vara okej för familjen. Förhoppningsvis kommer det vara okej för dem och då kommer jag kunna blogga massa bilder här under mitt år i NZ.
Idag är det väl tänkt att jag ska plugga lite nu, träna, sola och kanske träffa någon rolig filur ikväll, någon frivillig?;) Får väl se hur kvällen blir, ni får ha en trevlig dag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0