shopaholic

Hey you!

Igår körde jag som sagt till min sömmerska i Stöcke (med hjälp av en GPS,haha) för att hon skulle se vad som behövde sys in och sys upp. Blev bestämt att vi ska dra in den vid midjan och sy upp den till 1 cm ovanför marken, för just nu snubblar jag på den. Kommer nog gå en del pengar på det där, men jag kan känna att det är värt det då den kommer sitta mycket, mycket bättre nu.

Efter det åkte jag hem och bytte om lite snabbt och sedan körde Fredrik mig och Emy till stan. Vi hade bokat bord på Allstars där vi käkade (caesarsallad, mums!) och tog någon drink sådär, kollade på hockeyn lite också. Känner hur alla mina pengar försvinner... :( Måste skärpa mig, bara idag shoppade jag för 600 kr, även fast jag ska shoppa i Sthlm, det är ju en sjukdom.

I alla fall, det jag köpte var en blommig topp och en jeansväst från Gina! Plus en hårtork, men det är väl inte lika intressant. Lägger upp bilder senare idag då jag kommer hem, tyvärr ingen outfitbild, åtminstone inte idag. Flyget till Sthlm går nämligen 18:55 och efter att jag har slutat jobbet idag har jag en del saker som måste göras, har inte ens packat klart! Vet inte hur mycket uppdatering det blir i Sthlm btw, vi får se! Ha det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0