Sthlm

Uppdateringen stannade tyvärr upp medan jag befann mig i Stockholm...
Vi bodde som sagt hos Jontes pappa och har ändå hunnit med en del! Sett hockey, konsert med Drake, jag har shoppat väska till balen och studentklänning, träffat en del av Jontes släkt osv:) Det var fint väder vissa dagar, men dock med snö en dag vilken kändes lite hängigt såklart.
Idag tog vi flyget hem och jag körde direkt ett svenskatal på skolan, kan man få en bättre start på veckan? Därefter blev det lite jobb och nu ikväll har jag bara suttit med mammsen och läst igenom ett engelskatal några gånger. Är sjukt trött eftersom vi gick upp redan halv 7 imorse, borde väl lägga mig nu... Godnatt hörni!
Ps.. Har ju både twitter och Instagram nu:
@linnizas på twitter linniza på Instagram!
sommarsommarsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0