Tankar & Funderingar

Hallå!
Igår spenderades eftermiddagen på Stadsbibblan med Bk, Malin och Greta med pluggplugg. Åkte sedan hem, åt middag, lyckades med bragden att somna i badkaret och gjorde mig i ordning. På kvällen åkte jag till Bks lägenhet för att umgås med henne, Greta och Moa! Riktigt trevligt:):)

Idag hade jag och Agnes först redovisning av PA på Tegs Centralskola vilket gick bra som vanligt, för att sedan åka till Draggen för en geografiredovisning. Efter skolan skulle jag hoppas på bussen till jobbet, och självklart har busskortet gått ut. Jag cyklar hem, käkar, väntar på att mamma ska komma hem. Tar mammas bil till jobbet och nu sitter jag här,

- Glad över att det har slutat snöa
- Sugen på att ta en bärs på Olles, men inte fan är någon annan det inte.:)
- Funderar på att skippa provet imorgon och ta lov (det förtjänar jag väl?!)
- Tänker på den bra jobbnyheten jag fick idag av min chef, hoppas det blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0