ÅH

 
Oj vilken dag. På första bilden ser ni Avas vackra frisyr idag;). Sen har vi som ni ser under pysslat på lite idag med barnens böcker. Satt ett foto på framsidan och lite stickers, plus gjort deras handavtryck. Gjorde även en karta för att visa vart Sverige är, vart jag bor. Såg nu i efterhand att jag har satt Nya Zeelands flagga upp och ner, haha. Men det finns faktiskt en anledning till det för jag gjorde det i all hast kan man säga. Brandalarmet började nämligen tjuta precis när jag höll på med limmet och det var inte LITE HÖGT. Skallrade i hela huvudet.. Jag hämtade barnen, kollade så att det inte brann någon stans, satte dom på i mitt rum där det inte lät så högt. Tror att alarmet gick av på grund av eldstaden eller ugnen eller något, att det blev för varmt eller något konstigt. Men problemet var att jag inte visste hur man fick av alarmet.. Sprang runt och letade och hittade tillslut där man stängde av det, stod förstås att jag behövde någon skitkod så jag tryckte bara runt på alla knappar tills jag till slut fick av det, haha. Dagen har varit dålig överhuvudtaget, diskmaskinen verkar inte funka (fick inte igång den iaf) och vagnen krånglade idag. Åh, hatar sådana här dagar! Nu är i alla fall barnen äntligen i sängs och jag sitter och väntar på att föräldrarna ska komma hem från sin middag. Hörs imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0