Four-leaf Clover

 
Riktigt skönt med två timmar på gymmet idag, slutade med att jag spydde haha inte lika bra kanske.. Vet inte om det har att göra med att jag ätit så onyttigt i helgen och sen tränade stenhårt två timmar på lite tom mage.;) 
 
På eftermiddagen gick jag och barnen ner till vattnet och lekte ett tag i lekparken. Var inte exakt lika roligt på hemvägen då det är uppförsbacke hela vägen men Ava klarade då av att gå hela vägen med bara några pauser.;)  Hittade även en fyrklöver som ni ser på bilden, lycka!
 
Annars hämtade Kati upp mig ikväll för att åka till Coffee Group i Albany, vilket var trevligt! Stannade dock inte så länge då de flesta var ganska trötta men vi hann planera lite inför fredag i alla fall. Ska utsätta mig för det jag fruktar mest av allt på fredag nämligen, stay tuned!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0