Mexican & Frozen Yoghurt

 
Gymmet idag gick bara bra, har verkligen börjat gilla att åka till gymmet. Springa, powerwalka, bodypump, osv. När jag bodde i Umeå var gymmet en jobbig grej som jag inte hann med och det kändes snarare som en bestraffning nästan. Nu är det min belöning under veckan, att äntligen få åka iväg till gymmet och ta hand om mig själv i stället för barnen, haha;). Men jag måste skärpa mig med vad jag äter här borta, det är så lätt att trilla dit och äta onyttigt. Jag vill inte gå upp i vikt som alla andra au pairer gör tydligen.. :( Känns bra att jag åtminstone har tid att träna 3 ggr/vecka at the moment. 
 
Efter gymmet åkte jag hem, duschade och satte mig på bussen in till stan. Mötte där upp Siiri, en finsk au pair! Vi gick och kollade runt lite i affärer, innan vi gick runt i evigheter (typ) och letade en mexikansk restaurang;). I slutändan var restaurangen inte ens bra, haha, så det kan gå! Så i stället gick vi och åt varsin Frozen Yoghurt som dessert. Trevlig kväll, nu - OS! Sverige fick precis silver!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0