Park

 
Hallå på er!
 
Idag på förmiddagen tog jag tag i lite städning och tvätt innan jag begav mig mot stan på eftermiddagen. Väl inne i stan mötte jag upp kära Lina som har varit och rest runt i Nya Zeeland under 3 veckor!!:D Vi gick till parken där det var lite andra au pairer också, mycket trevligt!:) Vi käkade också middag i stan, provade på Nya Zeelands kebaber, går ju inte direkt att jämföra med Sveriges då dom inte har den kära kebabsåsen.. ;) Han vi köpte den av hade faktiskt bott i Sverige förut i 10 år, då jobbade han dock inte med kebaber, utan på sjukhus haha. Ikväll har vi annars mest försökt hitta ett billigt hänglås, suttit nere vid kajen, tagit det lugnt:). Jag hade också mitt skypesamtal med med familjen ikväll, denna gång var mormor och morfar med, roligt!
 
Har kommit på att det inte går så bra för mig att spara pengar, därför ska jag åka till banken och försöka fixa ett till konto så jag kan lägga undan pengar varje vecka, annars kommer jag aldrig klara det här känner jag... Känner paniken komma krypandes!;) Nu måste jag sova, godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0