Prylar

 
Okej, här ovanför ser ni lite saker jag fick med mig hem från Lina! (Hon ska åka hem till Sverige och kan inte ta med sig allt hem)
 
Bild 1: 2 böcker om vad man kan se på nordön och sydön i Nya Zeeland, användbart!!!
Bild 2: En skjorta och två t-shirts
Bild 3: Sovtröjor/ Träningströjor
Bild 4: Ett par leggings från Gina och en svartvit blus
Bild 5: Träningslinnen! Och ett par shorts att träna i på sommaren
Bild 6: En väska och ett par skor
Bild 7: Hårprylar, ipren, tandborstar, solskydd, parfym och body lotion
Bild 8: Påse full med nagellack och något läppglans, lösögonfransar, Necessärer
 
Annars idag har jag tagit det lugnt! Sett lite på en serie, lagat lunch, sprungit till Birkenhead och tillbaka, duschat, och nu sitter jag här - snart middag. Sitter och kikar på vad jag vill se på min resa runt sydön, måste ju göra upp någon slags plan i alla fall. Ikväll blir det skypesamtal med Jonte och familjen, favoriter:). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0