Spookers

 
Så igår var jag med barnen i en ny park där dom hade en fotbollsplan! Har länge letat efter en plan så att Ava ska få sparka runt lite och vi hade sjukt roligt. :) Vi hämtade även bilen igår vilket kändes skönt. 
 
På kvällen igår var det som sagt dags för Spookers och jag kände mig inte nervös i början. När vi började närma oss byggnaden dock kände jag paniken komma sig krypande. Har aldrig någonsin gått ett spökhus eller liknande för att jag alltid är så jäkla rädd, hatar sånt här, haha. Jag har dessutom alltid haft en fobi för clowner, och tror ni inte att en asäcklig clown är det första som kommer mot oss till och med utanför, innan vi ens hunnit gå in på själva åkturen vi ka göra. Han ser hur rädd jag blir och står självklart därför och väntar på just mig, men jag vägrar rör mig ur fläcken haha, helt handlingsförlamad. Kändes bara som att det gick en propp, jag fick en panikattack och började storgråta hahaha. Vägrade gå in och det slutade med att de andra tjejerna körde på medan jag väntade i cafét.. ;) Kände mig som en riktig tönt då vaken säger "Det finns en säker plats där borta i cafét, håll bara upp handen om någon skådespelare kommer nära. Menmen, kände ändå att det var rätt beslut då Annie sa efteråt att vissa grejer var helt sjukt läskiga. Du fick rätt mamma trots allt!;)
 
Aja, har sovit 7 timmar nu och ska upp och jobba idag fast det är lördag.. Från 9:30-16:00 så är inte så farligt men, jag erbjöd mig.:) Måste jobba ihop lite av de här timmarna för bilkraschen! Nu måste jag skynda mig och äta frukost, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0