Strawberry

 
Thursday! Har börjat bli en vana nu med baking day på torsdagar för mig och Ava. Idag åkte vi till färska fruktaffären och köpte hallon och jordgubbar (dyyrt?!). Resultatet blev en vitchokladkaka med frukt som ni ser här ovanför, mycketmycket yummie. Annars har vi idag varit på Wriggle & Rhyme (Lina och Thomas var saknade idag då dem var iväg på ett au pair event som mina barn är för små för att gå på buhuu:( ). Vi var också en sväng in till Birkenhead för en muffins på cafét och jag bokade en tid hos Oblique. Ska klippa och färga håret den 5 september, behövs kan jag säga! Går på under 900 spänn också, inte dåligt;). 
 
Nu har jag  nyss skypat en snabbis med Greta och nu kom mina hostparents hem. Föressten, jag ska troligen springa typ ett maraton i mars med min hostfather och hans arbetskamrater, haha. Han frågade om jag ville träna till att springa det och vara med i deras lag. Nu har jag åtminstone ett större mål med min träning, varför inte?;) Och rundan man ska springa är runt en vulkan, hur häftigt?! Nu ska dem smaka på min vackra skapelse jag bakade idag, kram!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0