The zoo & The movies

 
Idag var jag alltså förbi bilverkstaden för att dem skulle ta foton på dörren som är bucklad osv. Pratade även med försäkringsbolaget ett låångt tag och nu verkar allt vara klart. Väntar på en tid för en reparation av bilen.. Kommer bli drygt att vara utan bil ett tag, vet inte hur länge det kommer att ta men. Jag är ju som ganska fast i huset utan någon bil. 
 
I alla fall så hann vi också med en sväng på zoo på eftermiddagen tillsammans med Siiri! Mycket trevligt:) Åt sedan en god middag med min host family innan Leanne och Jillian hämtade upp mig för att gå på bio! Vi såg den nya Bournefilmen men jag hade inte sett någon av de tidigare i serien så fattade inte jättemycket om jag ska vara ärlig haha. Dessutom sov jag genom sista halvan av filmen för jag var så sjukt trött. Tror det är för att jag spände mig hela dagen igår efter bilolyckan. Nu har jag kommit hem och kan knappt hålla ögonen öppna så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0