Utgångsbetyg gymnasiet

Mina betyg från gymnasiet:
 
Biologi A: VG
Webbdesign: MVG
Engelska A: MVG
Engelska B: VG
Engelska C: VG
Estetisk verksamhet: VG
Filosofi A: MVG
Fysik A: VG
Geografi A: MVG
Historia A: VG
Idrott & Hälsa A: MVG
Kemi A: VG
Matematik A: VG
Matematik B: VG
Matematik C: MVG
Matematik D: VG
Naturkunskap A: VG
Psykologi A: VG
Stresshantering: MVG
Religionskunskap A: MVG
Religionskunskap B: VG
Samhällskunskap A: MVG
Rasism - drivkrafter och konsekvenser: MVG
(Spanska) Moderna språk steg 3: MVG
(Spanska) Moderna språk steg 4: VG
(Spanska) Moderna språk steg 5: MVG
Svenska A: VG
Svenska B: VG
Svenska C: VG
Projektarbete: MVG
 
Där har du mina utgångsbetyg från gymnasiet du som undrade:) Mitt snitt för universitetet är alltså 17,29. 
När man lägger på min fulla meritpoäng blir det 19,79.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0