@ beach

Tjoho!
Idag på morgonen körde jag ett gympass, skönt. Vid lunchtid mötte jag upp Linda i Takapuna och vi gick ner och lade oss på stranden. Där låg vi sedan kvar till 3tiden, och även Malu och Philip gjorde oss sällskap efter ett tag. Jag badade också första gången på riktigt i havet, härligt! Brände mig som vanligt också, hur lyckas jag... Smörjde säkert in mig minst 3 gånger på stranden .
 
Efter vi hade varit på Takapuna beach åkte vi i ställlet över till Mission Bay beach haha. Kati behövde köpa en julklapp där och vi belönade oss även med lite frozen yoghurt. När vi lämnat av Linda så åkte vi hem till Kati. Vi promenerade till videoaffären och hyrde film och köpte popcorn. Vi hyrde den amerikanska versionen av "Låt den rätte komma in". Aldrig sett eller läst den svenska så kan tyvärr inte jämföra på något sätt. Trodde dock att filmen skulle vara lite mer läskig så var smått besviken på det. 
 
Nu är jag hemma igen, har kollat julkalendern och ska nu försöka sova. Imorgon är det fullspäckat schema, men mer om det imorgon! Godnatt
 
 
Känner mig btw så himla naken utan min kära klocka... Kanske tomten kommer med denna snygga från Rolex, vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0