Blä Sydney

Jag blir helt tokig av att sitta och leta boende i Sydney flera timmar i sträck. Egentligen skulle jag göra klart jobb ikväll men jag känner ändå att det är viktigare att jag hittar någonstans att bo så jag slipper bo på gatan. Och JA, jag tänkter fortfarande åka för jag tänker inte låta en person förstöra hela min semester, och min vistelse i Sydney. Alla hostel är ju bara att glömma. Antingen är de utsålda eller så kostade dem typ minst 400 kronor/natten. Just nu håller jag på att coachsurfa och hoppas på att hitta något där. I värsta fall får jag gå vaken hela nätterna för dit ska jag, det är säkert.
 

Kommentarer
Postat av: .

Vem skulle du åka dit med?

Svar: Jag skulle vara med Jonte där i Sydney, han bor där.
Linn Lundkvist

2012-12-12 @ 11:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0