Glögg & Julmust

Hallå!
 
Igårkväll skypade jag med Lurk och Sofie, åh vad jag saknar dem!!! Snart kommer Sofie som tur är, hon får styra upp Linn Lundkvist igen för just nu vet jag inte vart jag ska eller hur allt är. Behöver lite tryggt hemmabesök från någon som känner mig bättre än mig själv. 
 
Annars idag på förmiddagen var vi i ankparken med Thomas & Linda, trevligt. Efter lunch sov båda barnen ett tag, jag och Ava bakade banankaka, målade facepainting och sen vaknade Elise upp och ville käka kaka hon med. Vi gick också en promenad ner till vattnet och tillbaka, tungt med vagn (båda barnen inuti), supervarmt och uppför. Till middag käkade hela familjen pizza tillsammans innan Linda och Hedvig kom för att hälsa på mig på kvällen. Hedvig (ska börja kalla henne för julens hjälte!) hade tagit med sig glögg och julmust, HUR GOTT?!?! Vi frossade på det, pepparkakor, banankaka och halva säsongen av gamla, klassiska Greveholm. En toppen jul-svensk kväll helt enkelt. Nu är jag såå trött och ska upp tidigt imorgon för att träna. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0