Sweet Nothing

Jahapp, då var det min lediga förmiddag igen!:D Jag åkte och tränade trots att jag borde väntat lite till på grund av tatueringen... Men jag känner mig så jäkla dålig då jag inte får träna alls, inte mått bra den här veckan som var. Var riktigt skönt att jobba igenom alla musklerna på bodypumpen! 
 
Nu är jag hemma igen, ganska irriterad över olika anledningar... Men ska försöka vända dagen till något bra. Börjar jobba om en timme och då blir det att baka pepparkaksdeg, mums. Ikväll ska jag till coffee group med Malu & Kati, välbehövligt!
 
saknar er bruudar<3

Kommentarer
Postat av: MAJA

Saknar dig också bruden!! <3

2012-12-05 @ 23:48:56
URL: http://wangehall.blogg.se
Postat av: Emy!!

Jag saknar dig med lindan!!!!

2012-12-06 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0