Back In Business :)

Sådärja, då var datorn tillbaka!;) Klarade mig inte så länge från att åka och hämta den, haha.. Nejmen jag hade simlektion idag med Ava i Glenfield där datoraffären ändå låg, så då tänkte jag att jag lika gärna kunde hämta upp den, det gick på 500 spänn. Drygt då det är en ny dator, men spela roll huvudsaken den fungerar korrekt nu så är jag nöjd. 
 
Men som sagt, första simlektionen idag! Var hur roligt som helst:) Idag var annars en dryg dag då det har spöregnat och blåst sjukt mkt exakt hela dagen. Dessutom har jag haft så mycket tvätt som ska tvättas, vikas in i lådor, hängas på tork, stoppas i torktumlaren, disk som ska diskas, diskmaskin som ska plockas ur, lite städning osv. Mycket att göra idag bara!;) Men det är väl så på måndagar då lite saker har lagts på hög som ska göras. Var även en sväng på affären idag och köpte saker jag behövde till middagen jag ska laga imorgon. Blir fiskgratäng - med torsk och räkor, hemmagjort potatismos och lite fetaostgratinerade grönsaker. :) Är verkligen sjukt roligt att laga mat har jag kommit på, är en av de roligaste sysslorna i mitt jobb som jag har måste jag säga. Tyvärr är det också en av de jobbigaste då det blir sjukt stressigt att stå och hålla på med maten samtidigt som två barn sitter nedanför  och sliter i ens ben och vill hoppa upp, haha. Som tur är löser det sig ju alltid.;) 
 
Föressten, dom gjorde en återställning på datorn så allt försvann. Så har suttit hela kvällen och sparat alla Nya Zeeland bilder från bloggen till min dator så jag har dem igen. Nu när usbportarna fungerar igen kunde jag också lägga in mina gamla bilder från min externa hårddisk. Och äntligen kunde jag lägga in lite ny musik på min ipod, haha! Det hade jag nog längtat mest efter faktiskt. Och nu ett serieavsnitt på detta, inte helt fel!
 
Bjuder på en bild från Spanien bara för att jag saknar vädret atm.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0