Bra jobbat Linn...

 
Haha var i Birkenhead idag för att försöka hitta ett gym med bra pass och ett bra pris. När jag skulle gå ner till Highbury gym snubblar jag i trappan, landar på armbågen först och studsar sedan flera gånger på rumpan/ nedre ryggen, haha jag höll på att dö vad ont det gjorde. Det värsta är att de som jobbar på gymmet hör mina dunsar så dem kommer till undsättning, hjälper mig ner till gymmet och kyler det med gel, lägger på bandage osvosv. Har gått två timmar nu och gör fortfarande ont men jag tror nog ändå att det är lugnt. Har bara lite svårt att sitta.. ;) Typiskt klantiga mig...
 
En annan negativ nyhet var att jag egentligen skulle åka på min första playgroup idag med barnen, men självklart är den inställd i två veckor på grund av att det är semester för alla skolor m.m. Hade varit perfekt att träffa lite andra au pairer i mitt område menmen! Får väl vänta:) Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bicepsmannen!

Svar: haha jo verkligen..
Linn Lundkvist

2012-07-05 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0