dancedance

 
 
Idag på biblioteket träffade jag två svenska au pairer, trevligt! En av dem bor dessutom väldigt nära mig så det är synd att dem åker hem till Sverige om bara ngra veckor. Imorgon ska i alla fall jag och den ena av dem ta färjan till Devonport för en liten playdate med barnen. På kvällen ska jag ut med dem också, och några finländska au pairer tror jag att det var:). 
 
Eftermiddagen fortsatte med att jag träffa en trevlig snubbe från England som jobbar på Vodafone här i Auckland, han fick även in den klassiska frågan såklart, "är det sant att alla tjejer från Sverige är blonda?" Sjukt kul dock att folk helt randomt här kan börja snacka med en när man sitter på ett café typ, blir lika förvånad varenda gång. Skulle ju aldrig hända i Sverige;) 
 
Nu är det sovdags, videon är på mina musikaliska brudar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0