ingen fantasi på rubrik

 
Idag har jag och barnen varit och handlat lite varor till middagen jag ska göra imorn och haft picknick i en park! Fanns också en lekpark just brevid så barnen har gungat en hel del.. ;) Riktigt skönt väder idag också, inte ofta man har 16 plusgrader mitt i vintern!
 
Nu ikväll har jag haft ett långt skypesamtal med mamma, hann även med att se Linda & Philip som är och hälsar på i Sverige, brorsan, min kusin Ada och farfar, roligt!:) Eftersom det är måndag och jag gick upp tidigt imorse igen efter helgen är jag ganska trött, så vi hörs väl imorgon igen!:) Godnatt påer
 
(Bilderna är från parken idag och den sista bilden är på hur solnedgången ser ut varje eftermiddaf/kväll från vårt fönster.. :) vackert!)

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Hej, trevlig vinter m +16, idag i umeå regn o +12 o det är sommar ;-)

Svar: åh låter inte som någon höjdare!:/ Hoppas ni har det bra!
Linn Lundkvist

2012-07-11 @ 00:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0