papper, papper, papper...

 
Imorse träffade jag alltså min "programme manager" för första gången, det vill säga min kontaktperson här i Auckland. Vi gick igenom allt tråkigt pappersarbete som måste göras av mig osv, känns som att jag är tillbaka i skolan med läxor.. ;) Har ett papper som ska fyllas i varje dag under hela mitt år, en uppgift som ska skrivas varje månad, en sak som ska göra var tredje månad osv. Ibland är det svårt att minnas allt måste jag då säga! Mötet drog i alla fall ut lite på tiden och jag som skulle till gymmet på förmiddagen innan jag började jobba fick skynda mig iväg med bilen. (Tar 30 min dit och hem.) Hann i alla fall med ett träningspass på 40 min och en snabb dusch/ lunch då jag kom hem igen. Sen dess har jag jobbat ända till halv 8 så nu är jag rätt slut. Sitter och försöker börja lite smått med alla dessa papper men tror jag får vänta med dem tills helgen då jag kanske har mer energi;).. På vardagskvällar är jag så slut efter jobbet att jag bara däckar i sängen, haha. Det är ju som sagt ett roligt och egentligen inget jobbigt jobb, men jag måste vara på helspänn exakt hela tiden då jag ser efter mina två små prinsessor. På tal om sova, dags för det nu!;)
 
(Bilden hittade jag på vk, jag och sebbe på röda mattan!)

Kommentarer
Postat av: D

Hej !
Kan du berätta lite om hur du blev antagen som au pair? Var mötet på engelska? Behöver man inte utbildning osv?

2012-07-11 @ 15:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0