SUNDAY

Då var det redan söndag igen, tiden går riktigt fort måste jag säga. Tänk att imorgon är det redan 3 veckor sedan jag lämnade Umeå, sjukt att jag snart har varit här min första månad. 
 
Idag var första morgonen som jag sov längre än till halv 8, haha. Efter jag hade tagit en liten sovmorgon städade jag mitt rum och badrum i två timmar. Skrubbade alla väggar i badrummet, dammtorkade allt, bytte sängkläder, dammsugade, ALLT. ;) Sedan blev det lunch med familjen innan jag tog bussen till gymmet! Körde lite kondition och styrka (var inget pass för tillfället) och nu är jag hemma igen och har duschat. Middagen är nog klar när som helst och ikväll blir det nog bara någon film eller så, ta det lugnt:). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0