vädret hade kunnat vart bättre..

Idag hade jag och Ava simlektion på morgonen, love them måste jag säga:). Och jag tror att jag har glömt att skriva det tidigare, men igår skedde ett mirakel! Jag håller i Elises armar, och sen släpper jag dem och hon går 7 steg alldeles själv!! 7 STEG! Blev typ tårögd, så underbart :')
 
På eftermiddagen var jag på the post office och frågade hur man skickade ett brev hem till Sverige osv, så nu kan jag det iaf:). På väg tillbaka till bilen såg jag Lina på ett cafe så vi stannade där ett tag och fikade! Hon hjälpte mig också med the grocery shopping!
 
Annars har väl dagen varit rätt lugn, regnet fortsätter att ösa ner. Har precis skypat klart med Jonte som troligen kommer hit till Nya Zeeland i september/oktober, vilket förstås känns hur roligt och hur bra som helst:). Kram på er!
 
En bild på mig och jonte från Spanien!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0