Jonathan

Idag sa jag hejdå till min bästa vän. Jag är så glad att jag har fått den här sista tiden tillsammans med dig, även om den varit alldeles för kort. Ändå har vi hunnit med sjukt mycket (två resor inkluderat) och jag har haft så sjukt roligt med dig. Jag trodde aldrig heller att jag skulle hinna få så pass djupa känslor för någon som jag träffat under så kort tid, men det känns ändå som att vi gjorde det bästa vi kunde med tiden vi hade till förfogande. Jag älskar att tillbringa min tid i närheten och tillsammans med dig och jag älskar dig.

Jag har aldrig förut varit med om att ett förhållande tar slut för att det måste och inte för att man vill, och det är ingenting jag rekommenderar gott folk, det var riktigt jobbigt. Jag måste nu tänka framåt att jag har ett underbart år framför mig och att vi kommer ses igen. Jag har inte gråtit när jag har sagt hejdå till mina bästa vänner och därför tror jag att allt brast imorse på flygplatsen när jag skulle säga hejdå till Jonte. Har fått en del gråtattacker här på Arlanda också, alla måste tro att någon har dött...
På tal om början på resan så började den inte så bra haha. Jag visste inte att man högst fick ha 23 kilo bagage, och där kom jag med 32 kilo i två resväskor... Var bara att slänga några kilo kläder och till slut kom jag ner till den rätta vikten. Nu efteråt sitter jag och käkar en sen lunch och sen blir det att börja vandra mot min gate. Kommer anlända i Nya Zeeland sent på tisdagkväll svensk tid. Flyger till London - Singapore - Sydney och till sist Auckland. Hörs då jag är framme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0